חברת פוליש- פוליש אחרי שיפוץ

מערכת שורש  יא טבת, תשעו  12/23/2015

איך אפשר לנקות את הרצפה אחרי שיפוץ מסיבי?
.......................

חברת פוליש- פוליש אחרי שיפוץ

כל מי שמשפץ בית או ששיפץ בית יודע בדיוק מה קורה לרצפה לאחר סיום השיפוץ. קשה מאוד לשלוט על הניקיון בתוך תהליך השיפוץ. השיפוצניק, גורר כלי עבודה וחומרים על הרצפה, כל שאריות הבניה, דבקים, טיח וצבע לא עושים טוב למרצפות שלכם.

גם אם כיסיתם וסגרתם את כל הדלתות והחלונות בבית וגם אם כיסיתם בניילונים את כל הרהיטים, תמיד אבל, תמיד יכנס האבק לכל פינה בבית. החלונות, הארונות וכל חלק בבית יקבל מנה הגונה של אבק, חול וכל מיני שאריות של בנייה.

אבל מה עם הרצפה?

הרצפה של הבית היא המקום החשוף ביותר שסופג את כל התהליך בשיפוץ הבית. גם השיפוצניק הכי טוב בעולם והכי נקי לא יכול להבטיח לכם שלאחר השיפוץ הרצפה תישאר נקייה. כאן באה חברת פוליש לעזור לכם ולפעמים להציל לכם את המרצפות בבית. כי רצפה לא נקייה אחרי שיפוץ זה כאילו לא הושלם השיפוץ. מאמץ אחרון לסיום השיפוץ הוא פוליש למרצפות.

הרצפה שלכם בבית היא הדבר הראשון שרואים כשנכנסים הביתה. רצפה אחרי פוליש, נראית מבריקה ונוצצת שהמחמאות וההתפעלות מהאורחים מגיעות כבר בכניסה לבית ולכם הפוליש ייתן ריצפה נקייה לכמה שנים. הניקיון והשמירה על המרצפות יהיו קלים יותר.

מומלץ מאוד לבדוק מה רמות הפגיעה לאחר השיפוץ כדי לבחור את הדרך הטובה ביותר לשקם את הרצפה שלכם. פוליש לרצפה הוא פתרון יעיל במיוחד אחרי שיפוץ ובמיוחד למרצפות שנפגעו מהשיפוץ. מרצפות שעברו שריטות וכתמים. אחד הפתרונות הוא פוליש קריסטל, פוליש קריסטל עושה למרצפות שלכם ברק קריסטלי מיוחד ומרשים.

לפוליש קריסטל יש יתרונות, כמו שמירה על המרצפות שלכם נגד כתמים ונגד רטיבות. הפוליש שומר לאורך שנים על הרצפה ומקנה לה אורך חיים לשנים ארוכות. פוליש שמבצעת חברה מקצועית הוא מקצועי ונגד החלקה שלא כמו פוליש שמבצעים באופן עצמאי עם חומר הנמכר בסופר מרקט.

לכן בסיום השיפוץ מומלץ לבדוק עם חברה מקצועית איזה פוליש מתאים לכם לפי רמת הנזק או הלכלוך שהרצפה ספגה. במקרה של רצפה שנפגעה ברמה קשה מאוד יתכן כי ביצוע פוליש לא יהיה מספיק כדי לשקם אותה. לכן צריך לבדוק ביצוע של ליטוש והברקה שהוא תהליך יסודי יותר וגם ארוך יותר, אבל עם תוצאות מדהימות, הרצפה פשוט חדשה.

כדאי שתדעו, מרצפות מסוג גרניט פורצלן ואריחי קרמיקה אלה הן המרצפות שלא ניתן לבצע בהם ליטוש או חידוש. כל חברת פוליש מקצועית תייעץ לכם ותציע לכם את הפיתרון היעיל ביותר.